niedziela, 10 czerwca 2018

Dlaczego nie mam mediów społecznościowych?

Gdy wychodzi na jaw, iż nie mam Facebooka spotykam się ze słowami podobnymi do: nie istniejesz. Jeśli brak istnienia w internetach oznacza, że nie stanowię celu do obrzucania gównem oraz prześladowania to mi to pasuje. 
Nie wątpię w istnienie osób, które potrafią zachować umiar w integracji przez social media, niestety jest takich ludzi niewiele.
 Jestem osobą, która mimo introwertyzmu preferuje bezpośredni kontakt z ludźmi. 
Cenię swoją prywatność, dlatego nie chcę odsłaniać siebie byle komu za pomocą social mediów. Smuci mnie fakt, iż dzisiaj media społecznościowe to dla większości potrzeby niemalże tak ważne jak potrzeby fizjologiczne. 
Stanowię żywy dowód na to, iż 16-latka może żyć bez takiej podstawy jak Facebook i jestem z tego dumna.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dlaczego nie jem mięsa?

Ponownie przedstawię dowód na to, iż odstaję od moich rówieśników, a chodzi o mój wegetarianizm. Kiedyś koleżanka na wieść o tym, że stronię...