niedziela, 10 czerwca 2018

Dlaczego nie jem mięsa?

Ponownie przedstawię dowód na to, iż odstaję od moich rówieśników, a chodzi o mój wegetarianizm. Kiedyś koleżanka na wieść o tym, że stronię od mięsa, zapytała z kpiną ,,To co ty jesz?''.
Takie pytanie nawiązywało do  stereotypowej łatki wegan, która głosi, iż weganie jedzą tylko trawę. Otóż muszę wyprowadzić wielu  z błędu: po wykluczeniu mięsa i produktów odzwierzęcych z żywienia zostają  jeszcze owoce i warzywa. 
Jeśli chodzi o moją dietę (dietę wegetarianki) to zakłada ona spożywanie owoców i warzyw każdego dnia oraz sporadyczne spożycie jaj i mleka w różnych postaciach: czasami w pierwotnej postaci, a czasami w postaci omletów, naleśników, lodów itp..
Oto najważniejsze powody, dla których  nie jem mięsa:
1.Początkowo przestałam jeść mięso, ponieważ chciałam schudnąć.  Z czasem nieświadomie stałam się bardziej wrażliwa na wizję zabijania biednych, niczego niewinnych zwierząt na pożywienie, taki sposób myślenia pozostał  do dziś.
2.Przygotowywanie posiłków bez mięsa jest znacznie prostsze i szybsze.
3.Efektem ubocznym było zastopowanie mojego wcześniejszego wypadania włosów.
4.Moje samopoczucie się polepszyło (fizyczne i psychiczne).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dlaczego nie jem mięsa?

Ponownie przedstawię dowód na to, iż odstaję od moich rówieśników, a chodzi o mój wegetarianizm. Kiedyś koleżanka na wieść o tym, że stronię...